مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-08سياسي

از هیچ کوششی برای امدادرسانی به زلزله زدگان دریغ نخواهیم کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی و رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام هایی جداگانه ضمن تسلیت به ملت های سوریه و ترکیه، - الشَمَّری و الاسدی اعلام کردند ملت عراق از هیچ کوششی برای یاری رسانی به همسایگان زلزله زده دریغ نخواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی و رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیام هایی جداگانه ضمن تسلیت به ملت های سوریه و ترکیه، برای امدادرسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند.

مهندس نصر الشَمَّری با اشاره به رابطه خونی مردم عراق و سوریه، کمک رسانی را وظیفه ای اخلاقی، انسانی و اسلامی دانست و از اقدام دولت عراق و سازمان بسیج مردمی برای ارسال محموله های امدادی تقدیر کرد.

وی در عین حال از ملت عراق که از حیث کرامت و شجاعت زبانزد هستند درخواست کرد تا همه ظرفیت های خود را برای یاری رسانی به کشور دوست و همسایه فعال کنند.

شیخ علی الاسدی نیز با ابراز اندوه عمیق از حادثه ناگوار زلزله، برای قربانیان طلب رحمت، برای مجروحان طلب شفا و برای مفقودان آرزوی سلامتی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هیچ کوششی برای امدادرسانی به زلزله زدگان دریغ نخواهیم کرد

از هیچ کوششی برای امدادرسانی به زلزله زدگان دریغ نخواهیم کرد