مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-08فرهنگي

بغضی که بعد از 40 سال ترکید


فرزندان ما در دستان منافقین اسیر هستند، بغض خانواده های گرفتار در دست منافقین بعد از 40 سال در جشنواره فجر امسال ترکید.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، فریبا عندلیب الشهداء: این روزها مشهد مقدس برای بیستمین بار میزبان اکران فیلم های جشنواره فجر است و علاقه مندان به سینما می توانند فیلم های منتخب این جشنواره بین المللی را در شش پردیس سینمایی شهر خود به تماشا بنشینند.

دوشنبه 17 بهمن ماه، اکران فیلم های جشنواره فجر در مشهد با اکران فیلم های در آغوش درخت و هفت بهار نارنج در سینما هویزه، هفت بهارنارنج و در آغوش درخت در سینما آفریقا، کت چرمی در سینما ویلاژتورسیت، جنگل پرتقال و عطرآلود در سینما سیمرغ، شماره 10 در سینما برفی و فیلم روایت ناتمام سیما در پردیس سینمایی پارک بازار آغاز شد.

سه شنبه 18 بهمن ماه نیز پنج عنوان فیلم بر پرده سینماهای مشهد نقش بست که تمایز روز دوم با روز آغازین جشنواره، در حضور عوامل فیلم سرهنگ ثریا در اکران این فیلم بود.

اکران فیلم سینمایی سرهنگ ثریا ، عصر سه شنبه با حضور تهیه کننده و کارگردان فیلم و همچنین ثریا عبداللهی مادر یکی از افراد گرفتار در فرقه منافقین صورت انجام شد.

خوشحالی از رضایت مادران چشم به راه لیلی عاج، نویسندہ و کارگردان فیلم در حاشیه اکران مردمی این فیلم، اظهار کرد: بیشتر از اینکه نگران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغضی که بعد از 40 سال ترکید

بغضی که بعد از 40 سال ترکید