مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-08اقتصادي

انتقال بیمارستان 22 بهمن قزوین به ساختمان جدید


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: بیمارستان 22 بهمن قزوین به ساختمان جدید منتقل خواهد شد.

- علی محمد معصومی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان 22 بهمن یک ساختمان 100 ساله قدیمی به مالکیت راه آهن بود که طی شش سال گذشته با توجه به اتمام مدت اجاره ما ملزم به تحویل ساختمان شدیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه ساخت پروژه بیمارستان زمان بر بود ما تصمیم گرفتیم ساختمانی را به عنوان جایگزین انتخاب کنیم که در راستای این امر دانشگاه غزالی واقع در خیابان مینودر که طی چند سال اخیر دانشجو نداشت به مبلغ 60 میلیارد ریال توسط خیرین و شهرداری خریداری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان روانپزشکی نیازمند استانداردهای خاص و ویژه است مراحل استاندارد سازی و نقشه کشی باید به طور جامع لحاظ شود.

این مسئول ابراز کرد: در حال حاضر پروژه در حال نقشه برداری است و با توجه به اینکه ساختمان به صورت آماده وجود داشته می توان گفت این پروژه پیشرفته 80 درصدی داشته است اما برای تکمیل فرایند ما نیازمند بودجه هستیم.

وی ادامه داد: مکان سابق بیمارستان روانشناسی دارای 60 تخت بود و این در حالی بود که استاندارد کشور برای بیمارستان روانپزشکی 140 تخت خواب بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بیمارستان 22 بهمن قزوین به ساختمان جدید

انتقال بیمارستان 22 بهمن قزوین به ساختمان جدید