مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-08سياسي

عضو مجلس خبرگان: فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کرد


عضو مجلس خبرگان رهبری موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان و متهمان حوادث اخیر را امری مبارک دانست و گفت: این تصمیم مقام معظم رهبری، - حجت الاسلام امان الله علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری در گف وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عفو گسترده محکومان و متهمین حوادث اخیر کشور از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان و متهمان حوادث اخیر، امری مبارک است که نقشه های شیطانی علیه این ملت را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه اقتضای آموزه های دینی عفو و رحمت است، افزود: در فرمان حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر آمده است: أَشعِر قَلبَکَ الرّحمَهَ لِلرّعِیّهِ وَ المَحَبّهَ لَهُم وَ اللّطفَ بِهِم و قلب خویش را کانون رحمت و محبّت و لطف به رعیّت قرار ده.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقتضای تقوای الهی جذب جداشدگان و پیوستن آنان به ملت است؛ لذا همه باید کمک کنند کسی از انقلاب جدا نشود و اگر جدا شد، برگردانده شود.

 علیمرادی با تاکید بر اینکه تصمیم و اقدام رهبر معظم انقلاب، رحمت از روی اقتدار است، تصریح کرد: بنای جمهوری اسلامی و سیره امام (ره) و رهبری بر عفو رأفت و مهربانی به مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان: فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کرد

عضو مجلس خبرگان: فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کرد