مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-08سياسي

عفو متهمان ناآرامی های اخیر جلوه ای از رأفت و اقتدار نظام اسلامی است


فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان ناآرامی های اخیر نشان دهنده رأفت، اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی است.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان ناآرامی های اخیر نشان دهنده رأفت، اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه درس فقه حوزه علمیه که در بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار شد، به اقدام پدرانه رهبر معظم انقلاب در عفو عمومی فریب خوردگان اغتشاشات اخیر اشاره و اظهار کرد: رهبری معظم فرمودند این ها فرزندان ما هستند که اغلب فریب خورده اند و فرمان عفو معظم له که منجر به مختومه شدن پرونده فریب خوردگان اغتشاشات به گونه ای شد که حتی برای آن ها سابقه ای نیز درج نشود؛ اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و نشان دهنده رأفت اسلامی است.

وی همچنین با تقدیر از طراحی و اقدام رییس قوه قضاییه برای رقم خوردن این عفو، ابراز کرد: عفو گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات از اقتدار و استحکام بسیار بالای نظام مقدس اسلامی حکایت دارد و نشان می دهد حتی اگر تمام متهمان و محکومان ناآرامی های اخیر نیز آزاد شوند، خدشه ای بر این نظام قدرتمند و با ثبات وارد نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو متهمان ناآرامی های اخیر جلوه ای از رأفت و اقتدار نظام اسلامی است

عفو متهمان ناآرامی های اخیر جلوه ای از رأفت و اقتدار نظام اسلامی است