مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-08سياسي

آغاز بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از آغاز بررسی پرونده زندانیان زندان های کرمانشاه که مشمول عفو رهبری شده اند برای آزادسازی آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام عفو گسترده زندانیان از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و موافقت مقام معظم رهبری در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه، تعداد زیادی از زندانیان شامل عفو عمومی شدند.

وی با بیان اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری شادی گسترده ای را در بین زندانیان به همراه داشته، افزود: در این راستا بررسی پرونده زندانیانی که مشمول عفو رهبری شده اند را در کرمانشاه آغاز کرده ایم.

  دادستان کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به اینکه عفو رهبری شامل بخشی از زندانیان اغتشاشات اخیر هم خواهد شد، بنابراین پرونده زندانیانی که در این اغتشاشات بر اثر تبلیغات سوء شبکه های معاند و دشمنان انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده بودند و اکنون متنبه شده اند نیز بسته خواهد شد.

  وی با بیان اینکه پس از انجام بررسی ها آمار دقیق زندانیانی که در استان مشمول عفو رهبری شده اند، اعلام خواهد شد، گفت: در این راستا یک کارگروه متشکل از تعدادی از قضات استان تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه

آغاز بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه