مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-08اقتصادي

عملیات احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بمپور آغاز شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان از آغاز عملیات احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بمپور به ارزش 20 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی صبح چهارشنبه در آیین آغاز عملیات احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بمپور، افزود: احداث این مخزن به ظرفیت پنج هزار مترمکعب برای تأمین و ذخیره آب شرب جمعیت شهر بمپور تا افق سال 1430 پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بمپور دارای سه شهر، چهار دهستان و 38 روستا است، افزود: از مجموع این تعداد روستا، 28 روستا که 96 درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود دارای شبکه آبرسانی هستند.

وی با اشاره به ثمرات اقداماتی که طی دو سال اخیر در سطح شهرستان صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد: در تابستان سال 1402 وضعیت آب در بالاترین حد پایداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب روستاهای کشور، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تشکیل شورای جهاد آبرسانی، برنامه ریزی برای ارتقای شاخص آبرسانی روستایی کشور به بالای 90 درصد طی سی ماه در دستور کار قرار گرفت.

قاسمی با بیان اینکه این طرح برای آبرسانی به هفت هزار و 135 روستا با ارزش بیش از 19 هزار میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجراست، افزود: 25 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بمپور آغاز شد

عملیات احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بمپور آغاز شد