مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-08اقتصادي

افتتاح 51 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومان در شهرستان بروجن


شهرکرد_سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع 51 پروژه با اشتغال زایی مستقیم 112 نفر در شهرستان بروجن به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر مجموعاً 86 میلیارد تومان پروژه در شهرستان خانمیرزا افتتاح و بهره برداری می شود.

وی افزود: مهم ترین پروژه هایی که قرار است در شهرستان خانمیرزا بهره برداری شود شامل اجرای طرح هادی روستاهای برجویی، باغ بهزاد، بردبُر و…، افتتاح تولیدی خدمات کشاورزی، افتتاح نمایشگاه دائمی کتاب در بخش ارمند، افتتاح یک هنرستان و یک باب مدرسه 9 کلاسه و افتتاح کانال آبرسانی روستای باغ بهزاد، به طول 550 متر هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعاً 25 پروژه با حضور مقامات استانی در این شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود.

حیدری با اشاره به طرح های قابل افتتاح در شهرستان بروجن عنوان کرد: 230 میلیارد تومان رقم پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این شهرستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل سه سایت جدید تلفن همراه، مسیر فیبر نوری از شهر فرخشهر تا سفیددشت، سه زمین چمن مصنوعی در بلداجی، فرادنبه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 51 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومان در شهرستان بروجن

افتتاح 51 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومان در شهرستان بروجن