مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-08اقتصادي

رهاسازی یک میلیون و 200 هزار بچه ماهی در منابع آبی شوش و کرخه


در مجموع تا به امروز برای سال 1401 یک میلیون و 200 هزار قطعه بچه ماهی وارد منابع آبی شهرستان شوش و کرخه شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره شیلات شهرستان شوش گفت: در مجموع تا به امروز برای سال 1401 یک میلیون و 200 هزار قطعه بچه ماهی وارد منابع آبی شهرستان شوش و کرخه شده است.

سید هاشم بیت علوی در گفت و گو با ایسنا از رهاسازی تعداد 450 هزار قطعه انواع بچه ماهیان کپور در رودخانه شاوور شهرستان شوش خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول این عملیات در ابتدای سال جاری تعداد 700 هزار قطعه انواع بچه ماهیان کپور رهاسازی شد و در مجموع تا به امروز برای سال 1401 یک میلیون و 200 هزار قطعه بچه ماهی وارد منابع آبی شهرستان شوش و کرخه شده است.

وی افزود: در هفته جاری و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان استان و توسعه اشتغال در حوزه صید صیادی تعداد 450 هزار قطعه انواع بچه ماهیان کپور در رودخانه شاوور شهرستان شوش رهاسازی شد که این مراسم با حضور فرماندار، معاون فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان شوش صورت گرفت.

بیت علوی به عمده فعالیت های شیلاتی شهرستان اشاره و تصریح کرد: شهرستان شوش با توجه به شرایط آبی، بافت خاک و اقلیم مناسب ظرفیت خوبی در زمینه توسعه آبزی پروری دارد و در حال حاضر در حوزه های مختلفی نظیر تکثیر و پرورش ماهیان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک میلیون و 200 هزار بچه ماهی در منابع آبی شوش و کرخه

رهاسازی یک میلیون و 200 هزار بچه ماهی در منابع آبی شوش و کرخه