مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-08اقتصادي

سینما شیرین آبادان به روزگار رونق خود بازمی گردد؟


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان می گوید: اگر بخش خصوصی روی سینما شیرین آبادان سرمایه گذاری کند این سینما به روزگار رونق خود بازمی گردد.

- سید شمس الدین نوربخش غفاری با بیان اینکه یکی از راه های برون رفت از معضل تعطیلی سینما شیرین تغییر کاربری با حفظ هویت آن است به ایسنا گفت: طرح مرمت سینما شیرین آبادان با هدف احیا، جذب سرمایه گذار و بهره برداری از این مکان فرهنگی و تاریخی در حال بررسی است و در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه احیای سینما شیرین از اولویت های مهم اداره میراث فرهنگی است خاطرنشان کرد: اداره میراث فرهنگی تلاش خود را برای بازگشت رونق به این سینما خواهد کرد.

نوربخش غفاری افزود: اگر بتوانیم با سرعت این طرح را پیش ببریم و سینما شیرین به بخش خصوصی واگذار شود این سینما همچون گذشته مورد استفاده مردم این شهر قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان با اشاره به اینکه گروه های فنی و تخصصی ماه هاست که مشغول کار هستند و نقشه فاز اول پروژه مرمت صورت گرفته اظهار کرد: هم اکنون سینما شیرین در دست مرمت و تعمیر زیرساختی است و در صورت جذب سرمایه گذار این سینما دوباره فعالیت خود را با کاربری تعیین شده یعنی فرهنگی و هنری آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما شیرین آبادان به روزگار رونق خود بازمی گردد؟

سینما شیرین آبادان به روزگار رونق خود بازمی گردد؟