مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-08اقتصادي

کاهش 24 هزار نفری فقر مطلق در لرستان/ نیمی از کودکان کار استان ساماندهی شدند


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از کاهش 50 درصدی کودکان کار در استان خبر داد و گفت: از مجموع 458 کودک کار شناسایی شده در استان، در طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تا کنون 240 کودک کار ساماندهی شده اند.

- محمد کریم خورشیدوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در تشریح برخی اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی لرستان، اظهار کرد: در این زمینه برخی سیاست گذاری ها همانند ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارت بر کار دستگاه های فرهنگی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته بیش از 5 میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی، ورزشی، فرهنگی، فنی و حرفه ای و هنری در ماطق کمتربرخوردار استان توزیع شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به توزیع یک میلیارد تومان اعتبارات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بین دستگاه های اجرایی مرتبط، افزود: در 64 محله کم برخوردار استان طرح توانمندسازی اجرایی شده است.

خورشیدوند از کاهش 50 درصدی کودکان کار در استان خبر داد و گفت: از مجموع 458 کودک کار شناسایی شده در استان، در طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تا کنون 240 کودک کار ساماندهی شده اند.

وی ادامه داد: در همین راستا همچنین 30 درصد متکدیان استان ساماندهی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 24 هزار نفری فقر مطلق در لرستان/ نیمی از کودکان کار استان ساماندهی شدند

کاهش 24 هزار نفری فقر مطلق در لرستان/ نیمی از کودکان کار استان ساماندهی شدند