مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-08دانش

شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون های جامع اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نوروز شمسی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی شرایط شرکت دانشجویان در آزمون های پیش کارورزی و ارزشیابی داروسازی (180 واحدی)، - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون های جامع علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نوروز شمسی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی شرایط شرکت دانشجویان در آزمون های پیش کارورزی و ارزشیابی داروسازی (180 واحدی)، علوم پایه پزشکی و علوم پایه دندانپزشکی را اعلام کرد.

در این نامه آمده است: تمامی داوطبان موظف اند در دانشگاه محل تحصیل خود آزمون را برگزار کنند و هیچ داوطلبی حق مهمان شدن در دانشگاه ثانویه ندارد.

در صورت شرایط اضطرار پزشکی (شکستگی پا، دست، باردارای و .

) در صورت موافقت دانشگاه مهمان و مبدا، امکان تغییر محل حوزه از دانشگاه محل تحصیل به مهمان فراهم شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در نامه دیگری درباره ممنوعیت مهمان شدن در آزمون های جامع در نامه ای جدید به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد: نامه منع شرکت در آزمون داوطلبان به صورت مهمان، شامل آن دسته از دانشجویانی که در دانشگاه مهمان مشغول به تحصیل هستند، نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون های جامع اعلام شد

شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون های جامع اعلام شد