مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-08سياسي

ایده بی نظیر کرمان در راه اندازی اورژانس قضایی باید در کشور الگو شود


مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه های اجتماعی قوه قضاییه گفت: ایده کرمان در راه اندازی اورژانس قضایی، بی نظیر است و باید در کشور الگو شود.

- مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه های اجتماعی قوه قضاییه: ایده بی نظیر کرمان در راه اندازی اورژانس قضایی باید در کشور الگو شود ایسنا/کرمان مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه های اجتماعی قوه قضاییه گفت: ایده کرمان در راه اندازی اورژانس قضایی، بی نظیر است و باید در کشور الگو شود.

اسماعیل حسن زاده امروز 19 بهمن ماه در ششمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق و جنوب استان در شهر کرمان با بیان این مطلب که سایر استان ها از این ابتکار کرمان استفاده کنند، گفت: با این اقدام نه تنها ظاهر مشکل حل می شود بلکه رفع خصومت هم صورت می گیرد.

او با بیان این مطلب که همیشه داوری و میانجیگری و صلح و سازش با قضاوت فرق دارد، اظهار کرد: در داوری و میانجی گری تمام عمق مطلب را مورد توجه قرار می دهد و خصومت به معنای واقعی حل می شود در حالی که قضاوت در توزین و وزن کشی دلایل موجود به وجود می آید.

مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه های اجتماعی قوه قضاییه، با بیان این مطلب که ایده کرمان در راه اندازی در اورژانس قضایی بی نظیر است و باید در کشور الگو شود، اظهار کرد: آموزش 6000 مصلح و فعالیت 14 واحد اورژانس قضایی در استان کرمان، در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده بی نظیر کرمان در راه اندازی اورژانس قضایی باید در کشور الگو شود

ایده بی نظیر کرمان در راه اندازی اورژانس قضایی باید در کشور الگو شود