مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-08سياسي

«خیرآباد» درمیان میزبان کاروان سلامت هلال احمر/ویزیت 75 بیمار


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان از حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای خیرآباد شهرستان درمیان خبر داد و گفت: 75 نفر از خدمات ویزیت و دارویی این کاروان بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حسین زاده صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: به مناسبت ایام دهه فجر، کاروان سلامت متشکل از سه پزشک متخصص و عمومی در روستای خیر آباد شهرستان درمیان به ارائه خدمت پرداختند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه این کاروان متشکل از سه پزشک داوطلب شامل متخصص زنان، ماما و پزشک عمومی بوده است، افزود: در راستای خدمت رسانی این کاروان به روستاییان، 75 نفر از خدمات ویزیت و دارویی بهره مند شدند.

حسین زاده با بیان اینکه تمامی ویزیت های پزشکان و داروهای پزشک عمومی برای مراجعه کنندگان رایگان بوده است، افزود: همچنین 180 نفر از خدمات ایستگاه سلامت بهره مند شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان توزیع 100 بسته غذایی و 30 بسته بهداشتی بین روستاییان را از دیگر خدمات این کاروان دانست و افزود: در راستای تهیه و توزیع بسته های غذایی اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال و جهت تأمین بسته های بهداشتی اعتباری بالغ بر 90 میلیون ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خیرآباد» درمیان میزبان کاروان سلامت هلال احمر/ویزیت 75 بیمار

«خیرآباد» درمیان میزبان کاروان سلامت هلال احمر/ویزیت 75 بیمار