مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-08اجتماعي

ارتقای سطح باسوادی اردبیل به 95.6 درصد در سال جاری


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: درصد باسوادی در رده سنی 10 تا 49 سال در اردبیل در سال جاری به 95.

6 درصد رسیده است.

- کلام الله صفری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه سوادآموزی با پوشش 100 درصدی تعهدات استان اردبیل گام های جدی را در راستای باسوادی جامعه هدف برداریم.

وی برگزاری طرح های آموزشی و مسابقات کتابخوانی، طرح ICDL، آموزش عملی نماز و انشا نویسی را از برنامه های اجرا شده در معاونت سوادآموزی اردبیل اعلام و خاطرنشان کرد: با ایجاد یک مرکز یادگیری دولتی در شهرستان مشگین شهر سعی بر این شد تا سطح باسوادی در این شهرستان نیز ارتقا یافته و به شاخص های مدنظر دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نظارت غیرحضوری بر کلاس های سوادآموزی به صورت ابتکاری در استان را یادآور شد و بیان کرد: با توانمندسازی حدود یک هزار نفر آموزش دهنده در سطح استان موفق شدیم سطح باسوادی در اردبیل را در رده سنی 10 تا 49 سال به 95.

6 درصد ارتقا دهیم.

صفری از کسب رتبه اول استان اردبیل در جذب سواد آموز در سال گذشته خبر داد و گفت: استان اردبیل در ردیف 10 استان برتر کشور در ارزیابی های سازمان نهضت سوادآموزی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام پویش تولید محتوای آموزشی الکترونیکی توسط آموزش دهندگان افزود: نظارت غیرحضوری و تلفنی بر روند سوادآمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح باسوادی اردبیل به 95.6 درصد در سال جاری

ارتقای سطح باسوادی اردبیل به 95.6 درصد در سال جاری