مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-08فناوري

وزیر ارتباطات: امکان دسترسی به سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند، فراهم شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که وعده داده بودیم، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با هدف رفع نیاز برنامه نویسان و محققان به سایت ها و سرویس هایی که مردم ایران را تحریم کرده اند و آی پی های ایران را پوشش نمی دهند، سرویسی راه اندازی شده است تا 200 سرویس پرکاربرد را در دسترس کاربران قرار دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که وعده داده بودیم، امکان دسترسی به سایت هایی که ما را تحریم کرده اند، فراهم کردیم.

وی ادامه داد: چند ده هزار سایت و سرویس مردم ما را از ارایه خدمات به مردم ایران محروم و تحریم کرده اند که این سایت ها مورد نیاز برنامه نویسان، محققان و کاربران حرفه ای اینترنت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه نویسان برای دور زدن تحریم ها از فیلتر شکن استفاده می کنند، اظهار داشت: این کار هم امنیت آن ها را به خطر می اندازد و هم سرعت را کند می کند و به همین دلیل سرویسی به آدرس 403.

آنلاین راه اندازی شده است تا تمام سایت های تحریمی با حداکثر سرعت در دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: امکان دسترسی به سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند، فراهم شد

وزیر ارتباطات: امکان دسترسی به سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند، فراهم شد