مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:562023-02-08اقتصادي

وحیدی: کمک های امدادی ایران به ترکیه و سوریه ارسال شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است وقتی دلار بین کشور های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از .

- وزیر کشور گفت: کمک های انساندوستانه و امدادی ایران به کشور های ترکیه و سوریه ارسال شده و برای کمک به این کشور ها اعلام آمادگی کردیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است وقتی دلار بین کشور های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره های بانک ها با دلار است ما خود به خود کمک کرده ایم که دلار در قدرت سلطه گر آمریکا پابرجا بماند.

وی افزود: زمانی که دلار شروع به سقوط کند همان موقعی خواهد بود که کشور ها بیایند و دلار را از تمایلات خودشان خارج کنند و با ارز های دیگر تعامل کنند خود به خودی دلار تضعیف می شود و قدرت امپراتوری کاهش پیدا می کند.

این مسئله بسیار روشنی است و همه این موضوع را می دانند.

وزیر کشور عنوان کرد: موضوع دوم اینکه اگر ما همین الان پیمان های پولی دوجانبه ما توسعه پیدا کند و بتوانیم ارز های دیگر را وارد معامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: کمک های امدادی ایران به ترکیه و سوریه ارسال شد

وحیدی: کمک های امدادی ایران به ترکیه و سوریه ارسال شد