مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-08سياسي

نوای «قوشمه» خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران


روز گذشته در نخستین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، نوای قوشمه خراسان شمالی طنین انداز شد و حاضران در این نمایشگاه را به وجد آورد.

- نوای قوشمه خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ایسنا/خراسان شمالی روز گذشته در نخستین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، نوای قوشمه خراسان شمالی طنین انداز شد و حاضران در این نمایشگاه را به وجد آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوای قوشمه استان، نمایشگاه گردشگری تهران را به وجد آورد و بازدیدکنندگان از نوای موسیقی محلی این خطه استقبال پرشوری داشتند.

گروه موسیقی محلی و آیینی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به اجرای موسیقی فولکلوریک استان که ریشه در آداب ورسوم اقوام این منطقه دارد، می پردازد.

سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از 18 لغایت 21 بهمن ماه برگزار می شود که استان خراسان شمالی با 8 غرفه صنایع دستی و 2 سیاه چادر در سالن 8 و 9 این نمایشگاه همگام با سایر استان های کشور حضور دارد.

همچنین 21 هنرمند صنایع دستی از 8 شهرستان استان در بخش نمایشگاهی خراسان شمالی در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران آثار خود را برای علاقه مندان عرضه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «قوشمه» خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

نوای «قوشمه» خراسان شمالی در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران