مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-08سياسي

دادستان اهواز: اهالی محله ها، در رعایت انضباط اجتماعی با متولیان همکاری کنند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: همانطور که مردم از مسئولین انتظار دارند که با تمام توان تلاش کنند، این انتظار هم از اهالی محله ها می رود که در امور شهروندی مانند رعایت نظم و انضباط اجتماعی و حفظ اموال عمومی با متولیان امر همکاری و همراهی کنند.

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: همانطور که مردم از مسئولین انتظار دارند که با تمام توان تلاش کنند، این انتظار هم از اهالی محله ها می رود که در امور شهروندی مانند رعایت نظم و انضباط اجتماعی و حفظ اموال عمومی با متولیان امر همکاری و همراهی کنند.

صادق جعفری چگنی در حاشیه بازدید از کوی علوی اهواز در جلسه با معتمدین محل ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از پیگیری مطالبات بحق و قانونی مردم خسته نمی شویم و این وظیفه را بالاترین افتخار و بالاترین عبادت می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی پس از شنیدن صحبت های معتمدین محل، ضمن تبیین دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس قوه قضاییه در اهتمام به حل مشکلات مردم، هدف خود از حضور در مناطق مختلف اهواز را تحقق بخشیدن به این امر برشمرد و خاطرنشان کرد که برای حل مشکلات این مناطق، پیگیری های قضایی لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اهواز: اهالی محله ها، در رعایت انضباط اجتماعی با متولیان همکاری کنند

دادستان اهواز: اهالی محله ها، در رعایت انضباط اجتماعی با متولیان همکاری کنند