مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-08اجتماعي

اجرای مانور امداد و نجات یاوران انقلاب توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر با شرکت 1500 دانش آموز استان مانور یاوران انقلاب با محوریت امداد و نجات اجرا شد.

- کاظم فلاحی دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مانور یاوران انقلاب با تلاش و همت سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش با حضور 1500 دانش آموز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار شد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با آموزش و استقرار تیم های دادرس در بخشهای امداد و نجات ،کوهستان، احیا ، پناهگیری و اسکان اضطراری در این برنامه مشارکت کرد.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانش آموزان آماده در روزهای سخت(دادرس) در قالب تیم های 14 نفره در 90 مدرسه پایه متوسطه اول در سراسر استان تحت آموزش های 20 ساعته کمک های اولیه با هدف بالا بردن تاب آوری جامعه در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و انجام فعالیت های اجتماعی و بشردوستانه قرار گرفته اند.

فلاخی دوست عنوان کرد: این دانش آموزان که تحت عنوان تیم های دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) با انجام تمرینات مستمر و مهارت افزایی تخصصی آماده حضور در عملیات های امداد ونجات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور امداد و نجات یاوران انقلاب توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

اجرای مانور امداد و نجات یاوران انقلاب توسط دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد