مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-08سياسي

مسوولین با عملکرد شایسته خود در جامعه امیدآفرینی کنند


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم پشتوانه خوبی برای تداوم انقلاب اسلامی است و ما مسوولین باید با عملکرد شایسته خود این امید و اعتماد را در میان جامعه ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، فاطمه مقصودی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری این شهرستان، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در آستانه روز 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند و باعظمت انقلاب اسلامی قرار داریم که این روز فرخنده را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی یکی از بخش های بسیار حساس نظام جمهوری اسلامی است که همه دستگاه های اجرایی باید در اجرای وظایف این نهاد کمک و همکاری کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت قوه قضاییه تامین امنیت روحی، روانی و اجتماعی مردم را به همراه دارد، گفت: از این رو بسیار مهم است که این دستگاه با اقتدار و بدون نگاه ها و فشارهای سیاسی بتواند به وظیفه خود عمل کند.

مقصودی، خارج نشدن از جاده عدل و انصاف را از دیگر رسالت های مجمموعه قضا عنوان و تصریح کرد: امروز تحت تاثیر جوسازی ها قرار نگرفتن و صدور حکم بر مبنای عدالت انتظار عموم مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولین با عملکرد شایسته خود در جامعه امیدآفرینی کنند

مسوولین با عملکرد شایسته خود در جامعه امیدآفرینی کنند