مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-08سياسي

پایان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان


مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، روز گذشته، سه شنبه، 18 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان مرحله منطقه ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، روز گذشته، سه شنبه، 18 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، گروه جهاد علمی از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، در جایگاه مخالف برگزاره اولویت کشور باید اصلاح ساختار اقتصادی باشد ، در مقابل گروه شهید خرازی از دانشگاه علمی کاربردی ایران سپهر، در جایگاه موافق با گزاره، با یکدیگر به مناظره پرداختند.

در نتیجه این مناظره، گروه جهاد علمی برنده این دوره از مسابقات شناخته شد.

همچنین، گروه مغناطیس از دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان گروه مخالف بر گزاره در ایران فساد ساختاری داریم ، با گروه آفتاب از از دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان گروه موافق به رقابت پرداختند و گروه مغناطیس به عنوان برنده این مناظره انتخاب شد.

بر اساس معیارهای مدنظر داوران، گروه جهاد علمی از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، گروه مغناطیس از دانشگاه صنعتی اصفهان و گروه شهید خرازی از دانشگاه علمی کاربردی ایران سپهر به عنوان برگزیدگان مرحله استانی معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان

پایان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان