مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-08ورزشي

خدمات روانشناسی با دستور رییس جمهوری بیمه می شوند


رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور ازدستور رییس جمهوری مبنی برای تحت پوشش بیمه قرارگرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،محمد حاتمی، رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور با حضور در برنامه کشیک سلامت از تشکیل کارگروهی برای ارتقا سلامت روان و همچنین دستور رییس جمهوری مبنی برای تحت پوشش بیمه قرارگرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره در کشور خبر داد.

  وی در توضیح چگونگی فعالیت این کارگروه گفت: بسته ای برای سهم بخشی در بخش سلامت روان در حال تهیه است تا مشخص شود، سهم سازمان های مختلف مانند وزرات بهداشت، سازمان بهزیستی و دیگر ارگان های فعال در زمینه های هنری و ورزشی در تامین سلامت روان جامعه در سال آینده چقدر است.

  رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور افزود: زمانی که سهم بخش های مختلف مشخص شود، نهاد های نظارتی مانند شورای عالی فرهنگی و مجلس می تواند بر عملکرد سازمان های مربوطه نظارت داشته باشد.

در حال حاضر برخی از نهادها و ارگان ها نقش خودشان را ایفا نمی کنند.

  حاتمی با اشاره به عدم اجرایی شدن قانون سلامت روان گفت که متولی سلامت در کشور ما، وزرات بهداشت و درمان است و این هم شامل سلامت جسم و هم سلامت روان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات روانشناسی با دستور رییس جمهوری بیمه می شوند

خدمات روانشناسی با دستور رییس جمهوری بیمه می شوند