مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-08سياسي

راه توسعه و پیشرفت کشور از مسیر دانش می گذرد


استاندار گیلان نخبه پروری و نخبه باوری را چراغ توسعه کشور دانست و گفت: راه توسعه و پیشرفت کشور با تکیه بر توانمندی نخبگان و از مسیر دانش می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه آبرسانی گیلان در لنگرود، اظهار کرد: دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی در بخش های مختلف به بن بست رسیده و از همین رو به اهانت مقدسات و ارزش های دینی روی آورده است.

وی با بیان اینکه قرآن، مقدسات و ولایت فقیه خط قرمز مردم است، افزود: تحرکات ضد اسلامی و توهین مقدسات جامعه استکباری را منفورتر می کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه گفتار و عمل صادقانه مردم چاشنی کار مدیران باشد، گفت: امانت سنگینی در قبال خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به ما سپرده شده و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

عباسی با اشاره به پشتوانه مردمی و الهی انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم ثابت کردند که همیشه و در هر شرایطی پای انقلاب اسلامی و آرمان های امامین انقلاب هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، افزود: موفقیت ها و توانمندی های انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیریت جهادی رمز موفقیت امروز جامعه است، گفت: رفع چالش ها و موانع با روحیه جهادی و کار میدانی توأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه و پیشرفت کشور از مسیر دانش می گذرد

راه توسعه و پیشرفت کشور از مسیر دانش می گذرد