مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-08فرهنگي

آنچه از روزبهان می توان آموخت


کتاب «زیبایی نزد روزبهان» و عنوان فرعی آن یعنی «آنچه امروز از او می توان آموخت» به روشنگری درباره التباس، جمال و جلال و حُسن پرداخته و در این بین، - ایسنا/اصفهان کتاب زیبایی نزد روزبهان و عنوان فرعی آن یعنی آنچه امروز از او می توان آموخت به روشنگری درباره التباس، جمال و جلال و حُسن پرداخته و در این بین، التباس از واژگان کلیدی نزد روزبهان است.

آنچه فراتر از همه در این کتاب اهمیت دارد این است که سعید بینا مطلق نویسنده آن تلاش کرده است تا به شیوه ای غیر تاریخی، روزبهان به روزبهان فهمانده شود.

کتاب زیبایی نزد روزبهان؛ آنچه امروز از او می توان آموخت نوشته سعید بینا مطلق محور تازه ترین نشست از سلسله جلسات فصل سخن قرار گرفت که به جمع خوانی کتاب های حوزه فلسفی اختصاص دارد و بعداز ظهر سه شنبه (18 بهمن ماه) در کتاب فروشی اردیبهشت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سعیدبینا مطلق، استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه اصفهان و نویسنده کتاب زیبایی نزد روزبهان؛ آنچه امروز از او می توان آموخت با بیان اینکه گفت وگو بدون یک بستر مشترک امکان پذیر نیست و اگر این بستر وجود نداشته باشد بهتر است که آدمی سکوت کند، اظهار کرد: این بستر مشترک چه در جمع های کوچک و چه در جمع های بزرگ که بزرگ ترین آن ها جامعه است برای گفت وگو ضروری است، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه از روزبهان می توان آموخت

آنچه از روزبهان می توان آموخت