مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-08فرهنگي

جدیدترین خبر از رویداد فیلم 100


یوسف منصوری دبیر جشنواره فیلم 100 ضمن ارائه توضیحاتی درباره رویداد پرتاب 100 در 100، از استقبال علاقمندان از فراخوان این دوره از جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 در گفت وگویی رویداد پرتاب 100در 100 را زمینه ای برای ارتباط گرفتن صاحبان ایده فیلم کوتاه با سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: در این رویداد ما زمینه ای را فراهم می کنیم برای اینکه افرادی که ایده و طرح خوبی برای ساخت یک اثر کوتاه دارند، در مقابل سرمایه گذار قرار بگیرند و بتوانند ایده خود را ارائه بدهند و اگر ایده شان مورد پسند سرمایه گذاری قرار گرفت، سرمایه برای تولید آن اثر فراهم شود.

یوسف منصوری در ادامه گفت: این رویداد در روزهای اکران جشنواره فیلم 100 برگزار خواهد شد و نماینده سرمایه گذاران مختلف هم بخش دولتی از شبکه های مختلف تلویزیون، انجمن سینمای جوان و هم شرکت های مختلف خصوصی حوزه صنعت و گردشگری و.

در این جلسه حضور خواهد داشت.

او همچنین درباره روند و سازوکار رویداد پرتاب اینطور توضیح داد: ایده ها در ابتدا به دبیرخانه ما ارسال می شوند و پس از بررسی توسط دبیرخانه و داوری آنها، از صاحبان ایده های منتخب دعوت می کنیم تا در چند جلسه آموزشی شرکت کنند، به این منظور که بتوانند جلوی سرمایه گذارها ارائه بهتری داشته باشند و طرح خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبر از رویداد فیلم 100

جدیدترین خبر از رویداد فیلم 100