مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-08فناوري

آشنایی با نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس استار


اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس استار یک راهکار نرم افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، ارائه گزارشات جامع، تعاملی و دقیق همراه با سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی از اهداف اساسی این رویکرد در نرم افزار حقوق و دستمزد است؛ نتیجه این فرآیند سرعت عمل بالا و ایجاد یک سیستم چابک و در نهایت توسعه ساختاریافته و آگاهانه کسب و کار کاربران خواهد بود.

نرم افزار حسابداری پارمیس استار مجموعه ای کامل برای مشاغل متوسط و بزرگ با نیازهای به روز است که نیازهای مالی و مدیریتی شما را با بیش از 20 زیر سیستم در نرم افزار CRM پوشش می دهد.

پارمیس علاوه بر نرم افزار حسابداری، کارتخوان اندرویدی را هم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نرم افزار حسابداری ابری پارمیس هر کسب و کاری ممکن است به دلایل مختلف به نرم افزار حسابداری تولیدی دارای دپارتمان های مختلفی از جمله حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و غیره می باشد که شرکت پارمیس در این محصول از رابط کاربری ساده ضمن وفاداری به اصول حسابداری استفاده کرده است تا با استفاده از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس استار

آشنایی با نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس استار