مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-08سياسي

پرتاب 6 ماهواره در سال جاری مصداق عینی حرکت در مسیر پیشرفت است


رییس جمهور پرتاب 6 ماهواره به فضا در سال جاری با وجود کمبود منابع را اقدامی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و آن را از مصادیق عینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت علمی و فناورانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، پرتاب 6 ماهواره به فضا در سال جاری با وجود کمبود منابع را اقدامی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و آن را از مصادیق عینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت علمی و فناورانه دانست.

رییس جمهور در ادامه همچنین با قدردانی از اقدام پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدور فرمان عفو تعداد قابل توجهی از متهمان ناآرامی های اخیر افزود: این اقدام علاوه بر ایجاد فرصت برای بازگشت فریب خوردگان به آغوش جامعه، موجب ناامیدی و خنثی شدن نقشه های دشمن شد.

رییسی با ابراز همدردی مجدد جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت های سوریه و ترکیه در خصوص زلزله ویرانگر در این کشورها و آسیب دیدگی و داغدارشدن جمع زیادی از مردم، کمک رسانی کشورهای اسلامی و سازمان های امدادی بین المللی به مردم آسیب دیده را ضروری دانست.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به دریافت گزارش هایی درباره اقدام برخی دستگاه ها برای دریافت خارج از ضابطه خودرو اشاره و تصریح کرد: فروش خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب 6 ماهواره در سال جاری مصداق عینی حرکت در مسیر پیشرفت است

پرتاب 6 ماهواره در سال جاری مصداق عینی حرکت در مسیر پیشرفت است