مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-08سياسي

باید مشکل حوزه تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مراکز آموزشی را برطرف کنیم


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: باید مشکل حوزه تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مراکز آموزشی را برطرف کنیم و همچنین باید بحث صدور سند در حوزه املاک و مستندسازی ها با جدیت پیگیری شود.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: باید مشکل حوزه تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مراکز آموزشی را برطرف کنیم و همچنین باید بحث صدور سند در حوزه املاک و مستندسازی ها با جدیت پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان امروز چهارشنبه 19 بهمن 1401 با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مهدی علیزاده رییس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاونان هر دو سازمان برگزار شد.

حسن بابایی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه تفاهم نامه جامعه همکاری میان دو سازمان به زودی منعقد می شود، اظهارکرد: متأسفانه استعدادهای درخشان در کشور به یک الی دو رشته خاص هدایت می شوند درحالی که اگر در رشته علوم انسانی نیز نقش آفرینی کنند می توانیم اقتصاددان ها، جامعه شناسان، مدیران و قضات بسیار خوبی داشته باشیم، بنابراین عدم معرفی صحیح رشته علوم انسانی و رشته های مختلف جامع شناسی در جامعه خسران ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مشکل حوزه تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مراکز آموزشی را برطرف کنیم

باید مشکل حوزه تثبیت مالکیت ها و صدور اسناد مراکز آموزشی را برطرف کنیم