مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-08اقتصادي

خرید و فروش ارز خارج از مسیر و قیمت تعیین شده تخلف است


هرگونه خرید و فروش ارز از سوی هر شرکت و دستگاهی خارج از مسیر و قیمت تعیین شده از سوی بانک مرکزی تخلف محسوب می شود.

- رییس جمهور پرتاب 6 ماهواره به فضا در سال جاری با وجود کمبود منابع را اقدامی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و آن را از مصادیق عینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت علمی و فناورانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام، سید ابراهیم رییسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، پرتاب 6 ماهواره به فضا در سال جاری با وجود کمبود منابع را اقدامی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و آن را از مصادیق عینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت علمی و فناورانه دانست.

رییس جمهور در ادامه همچنین با قدردانی از اقدام پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدور فرمان عفو تعداد قابل توجهی از متهمان ناآرامی های اخیر افزود: این اقدام علاوه بر ایجاد فرصت برای بازگشت فریب خوردگان به آغوش جامعه، موجب ناامیدی و خنثی شدن نقشه های دشمن شد.

رییسی با ابراز همدردی مجدد جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت های سوریه و ترکیه در خصوص زلزله ویرانگر در این کشورها و آسیب دیدگی و داغدارشدن جمع زیادی از مردم، کمک رسانی کشورهای اسلامی و سازمان های امدادی بین المللی به مردم آسیب دیده را ضروری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش ارز خارج از مسیر و قیمت تعیین شده تخلف است

خرید و فروش ارز خارج از مسیر و قیمت تعیین شده تخلف است