مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-08سياسي

تعداد افراد مورد عفو مقام معظم رهبری به زودی اعلام می شود


دادستان کل کشور با تاکید بر رأفت و کرامت اسلامی در مقابل افرادی که لغزش داشته اند گفت: تعداد افراد مورد عفو مقام معظم رهبری به زودی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری پیش از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از سفیران مهر و جشنواره بهترین امت (امر به معروف و نهی از منکر) که در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد با تاکید بر دفاع از دستاوردهای اسلام و انقلاب اظهار داشت: تمام افرادی که در مسند قدرت و مدیریت کشور هستند از نیروهای مسلح تا افرادی که در حوزه اقتصاد و فرهنگ و عدالت وظیفه مقابله با جرایم را دارند باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مهم ترین وظیفه همه ما صیانت از مسیر و راهی است که شهدا در آن راه جانشان را فدا کرده اند گفت: باید مراقب باشیم چرا که دشمن بیکار و ساکت ننشسته و هر روز به رنگ جدیدی در می آید.

منتظری با اشاره به نا آرامی ها و اغتشاشات اخیر در کشور افزود: در حوادث اخیر دستگیری های داشتیم که میلیون ها دلار با چمدان آورده بودند برای پخش بین برخی افراد اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب محاسبات آنها غلط بود و دیدیم مردم با وجود با مشکلات معیشتی به دلیل بصیرتی که داشتند اعتنایی به آنها نکردند و همان ابتدا جوانان احساساتی شدند و تجمع 200 نفری شکل دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد افراد مورد عفو مقام معظم رهبری به زودی اعلام می شود

تعداد افراد مورد عفو مقام معظم رهبری به زودی اعلام می شود