مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-08اقتصادي

97 میلیون دلار کالا از گمرک سمنان صادر شد


مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 97 میلیون دلار کالا از مبادی گمرکی استان صادر شده است، گفت: شاهد صادرات 243 هزار تن کالا در این مدت بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سعدالدین ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر به میزبانی گمرک سمنان، ضمن بیان اینکه در ده ماهه سال جاری 97 میلیون و 500 هزار دلار کالا از گمرک استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: 243 هزار و 894 تن کالا از گمرک صادر شده است.

وی با بیان اینکه صادرات کالاهای استان در ده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد کرده است، ابراز کرد: در بحث وزن کالاهای صادراتی از استان در سال جاری البته شاهد کاهش سه درصدی بودیم که نشان می دهد کیفی کردن کالاهای صادراتی بیشتر مد نظر بوده است.

درآمدهای گمرکی سمنان مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه 35 کشور دنیا میزان کالاهای تولیدی استان سمنان در سال جاری بودند، گفت: متوسط ارزش دلاری هر تن کالا صادراتی از استان در سال جاری 400 دلار برآورد می شود که نسبت به سال گذشته 27 درصد بیشتر است.

سعدالدین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه همچنین 22 هزار و 970 تن کالا به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش کالاهای وارداتی استان 76 میلیون و 631 هزار دلار است که نشان از تراز مثبت گمرک استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 میلیون دلار کالا از گمرک سمنان صادر شد

97 میلیون دلار کالا از گمرک سمنان صادر شد