مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-08اقتصادي

توجه به توسعه راه های خدابنده از رویکردهای اصلی راه وشهرسازی


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: در رویکرد جدید وزارت راه وشهرسازی شاهد توجه بیش از پیش به توسعه و تعریض راه ها خواهیم بود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: در رویکرد جدید وزارت راه وشهرسازی شاهد توجه بیش از پیش به توسعه و تعریض راه ها خواهیم بود.

حکمت الله خدابنده در گفت وگو با ایسنا، از اجرای پروژه تعریض و به سازی محور قیدار به حصار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به طول بیش از 3 کیلومتر در مدت زمان دو سال به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: در رویکرد جدید وزارت راه وشهرسازی شاهد توجه بیش از پیش به توسعه و تعریض راه ها خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه محور قیدار به حصار یکی از مسیرهای پررفت وآمد منطقه است، عنوان کرد: این پروژه با تاکید و پیگیری مقامات محلی و استانی برای کاهش تراکم ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی و جلوگیری از تصادفات انجام می گیرد.

خدابنده با توضیح اینکه این مجتمع در مسیر قیدار به نوربهار در زمینی به مساحت 8600 متر مربع کلنگ زنی شد، ادامه داد: این مجتمع شامل پمپ CNG، گازوییل، بنزین و سرویس خدمات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توسعه راه های خدابنده از رویکردهای اصلی راه وشهرسازی

توجه به توسعه راه های خدابنده از رویکردهای اصلی راه وشهرسازی