مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:212023-02-08سياسي

خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان دریایی/ روزگار سخت تری در انتظارتان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار احمد رضا رادان فرمانده فراجا امروز در مراسم الحاق 70 شناور تندرو به مرزبانی فراجا اظهار داشت: از 7 فرمان رهبری در حکم بنده، تامین امنیت آرامش مردم یکی از مهم ترین بندها ست، آن چیزی که در این مراسم مورد توجه قرار گرفته نیز تامین امنیت دریا و دریانوردی است و بخش مهمی از این مسئولیت بر عهده مرزبانی فراجا ست که بایستی به آن توجه شود.

وی افزود: امنیت دریا و دریانوردی شئون مختلف از جمله مبارزه با زشتی ها و پلشتی ها تا و مبارزه با قاچاق، امداد و نجات و حضور در دریای ایران دارد، این مهم زمانی حاصل می شود که در دریا حضوری فعال داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زمانی می توان در دریا حضوری فعال داشت که تجهیزات به روز و متناسب به ماموریت نیز در اختیار نیروهای مرزبانی قرار دهیم که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه رخ داده است.

وی تصریح کرد: ما در فراجا اعتقاد به استفاده از تولیدات ملی داریم چرا که به دانش و توان متخصصان داخلی اعتماد داریم و خوشبختانه با کار بسیار خوب صنایع دریایی و استفاده از سامانه های نوین و حتی بی نظیر پاسخ خوبی به اعتقاد و اعتماد ما داده شد.

سردار رادان گفت: امروز به انتخاب و اعتماد خود یعنی کالا و متخصصان ایرانی مفتخر هستیم و شک نداریم انتخاب و اعتمادمان درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان دریایی/ روزگار سخت تری در انتظارتان است

خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان دریایی/ روزگار سخت تری در انتظارتان است