مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-08فرهنگي

تولید فیلممان 42 روز متوقف شد!/ ایستادگی سینمایی مقابل منافقین


داوود صبوری تهیه کننده فیلم سینمایی «اتاقک گلی» ضمن اشاره به ایده مرکزی این فیلم از دشواری های ساخت فیلم دفاع مقدسی در شرایط ملتهب ماه های اخیر گفت.

- داوود صبوری تهیه کننده فیلم سینمایی اتاقک گلی ضمن اشاره به ایده مرکزی این فیلم از دشواری های ساخت فیلم دفاع مقدسی در شرایط ملتهب ماه های اخیر گفت.

داوود صبوری تهیه کننده فیلم سینمایی اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری از فیلم های راه یافته به بخش اصلی چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم گفت: این فیلم درباره مقاومت گروهی از مردم یک روستا در کنار رزمندگان، در برابر یک دشمن واحد به نام منافقین است.

برشی از عملیات مرصاد هم در این فیلم روایت می شود و مربوط به اتفاقی است که منجر می شود گروهی از رزمندگان وارد یک روستا شوند و اتفاقاتی در آن جا رقم می خورد.

همین حوادث را در قالب درام روایت کرده ایم.

وی افزود: داستان این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی روایت شده است که با تحقیقات آن را کامل تر هم کرده ایم تا بتوانیم در قالب یک فیلم داستان آن را روایت کنیم.

داستان فیلم ما در منطقه ای از کرمانشاه روایت می شود اما هم ماجرای انتخاب سوژه و هم لوکیشنی که داستان در آن روایت می شود هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلممان 42 روز متوقف شد!/ ایستادگی سینمایی مقابل منافقین

تولید فیلممان 42 روز متوقف شد!/ ایستادگی سینمایی مقابل منافقین