مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-08سياسي

وضعیت شیوع مصرف مواد مخدر در ایران در مقایسه با دنیا


 دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص فعالیت سامانه مزایده الکترونیکی و فروش اموال و املاک مصادره ای این ستاد توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مؤمنی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز به کار سامانه مزایده الکترونیکی و فروش اموال و املاک مصادره ای ستاد مبارزه با موادمخدر، گفت: بدون تردید یکی از موضوعات و اتفاقاتی که باعث شد پیروزی انقلاب اسلامی تسریع شود و پایه های رژیم سابق بلرزد روز 19 بهمن بود که خلبانان و فرماندهان نیروی هوایی بیعت کردند و ما این روز را در دهه مبارک فجر گرامی می داریم.

ان شاءالله همه ما هم به تاسی از افرادی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، ما و خانواده هایمان امسال نیز شرکت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی دولت ها، ایجاد فرصت برابر برای همه است، گفت: اگر دولت می خواهد چیزی را عرضه کند، باید این فرصت برای همه مردم به صورت یکسان فراهم باشد.

موضوع دیگر شفافیت قوانین و مقررات است که همه باید در دسترس مردم باشند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر سومین وظیفه را مکانیزه کردن فرآیندهای خدمت رسانی خواند و گفت: امروزه به دلیل گسترش جمعیت و گسترش خدمات و نیازهای مردم، امکان کارهای دستی دیگر نیست، چون سرعت و دقت کار را پایین می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع مصرف مواد مخدر در ایران در مقایسه با دنیا

وضعیت شیوع مصرف مواد مخدر در ایران در مقایسه با دنیا