مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-08سياسي

گذشت مادر اردبیلی از قاتل فرزند جوانش به حرمت حضرت زینب(س) 


رییس دادگستری کل استان اردبیل، از به ثمر نشستن دوباره تلاش هیأت صلح بخشایش ستاد صبر استان در سازش دهمین پرونده قتل خبر داد.

- گذشت مادر اردبیلی از قاتل فرزند جوانش به حرمت حضرت زینب(س)  ایسنا/اردبیل رییس دادگستری کل استان اردبیل، از به ثمر نشستن دوباره تلاش هیأت صلح بخشایش ستاد صبر استان در سازش دهمین پرونده قتل خبر داد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو 19 بهمن با اعلام این خبر افزود: دو سال قبل طی یک مشاجره گروهی که با انگیزه اختلاف مالی رخ داد یکی از طرفین ناخواسته و به دلیل عدم کنترل خشم مرتکب قتل شده بود که با ورود هیأت صلح بخشایش ستاد صبر استان و پیگیری های مکرر، خانواده مقتول به ویژه مادر داغ دیده از تصمیم قصاص خود در سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) و به حرمت ام المصائب کوتاه آمده و قاتل فرزندشان را بخشیدند.

وی افزود: هیأت صلح بخشایش ستاد صبر استان بجز این ده پرونده که با سازش قطعی خاتمه یافته در چندین پرونده دیگر هم به توافقاتی رسیده اند که در صورت تامین مالی برای پرداخت دیه از طرف خانواده های قاتل و خیرین بزرگوار استان آن پرونده ها نیز ختم به خیر خواهند شد و چند هم استانی دیگر هم به آغوش خانواده و زندگی بازخواهند گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت مادر اردبیلی از قاتل فرزند جوانش به حرمت حضرت زینب(س) 

گذشت مادر اردبیلی از قاتل فرزند جوانش به حرمت حضرت زینب(س)