مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-08پزشكي

2 پایگاه مراقبت بهداشتی در مرز خسروی و پرویزخان فعال است


مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: 2 پایگاه مراقبت بهداشتی در مرز خسروی و پرویزخان فعال است.

- عمران آزادی در گفتگو با و تب سنجی و بیماریابی و نظام سندرومیک و آموزش به مسافران، رانندگان، پیله وران و کارگران فعال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین تصریح کرد: در چند ماه اخیر کارگاه های آموزشی متفاوتی در زمینه ایدز و راه های بیماریابی و پیشگیری آن و همچنین نحوه نمونه گیری HIV ، دیابت و هپاتیت، آموزش کاهش خطر و بلایا ، عوامل زیان آور محیط کار و اطلاع رسانی سامانه 4030 برای جمعیت تحت پوشش و اطلاع رسانی در شهرستان و همچنین کلاس های آموزشی برای رابطین بهداشتی، کارکنان ادارت و اصناف در مرکز بهداشت شهرستان برگزار شده است.

آزادی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در مرکز 16 ساعته و 2 پایگاه مراقبت مرزی خسروی و پرویزخان برای نمونه گیری و تست کرونا صورت گرفت و تعداد رپید تست انجام شده در مرکز 16 ساعته 802 مورد و رپید تست و pcr انجام شده در 2 پایگاه مراقبت بهداشتی مرز خسروی و پرویزخان 13 هزار و 554 مورد بوده است.

وی ادامه داد: بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان با 96 تخت مصوب که 37 تخت آن فعال و دارای شش بخش شامل اورژانس، بستری، دیالیز، اتاق عمل، زنان و زایمان وICU بوده و تمام تخصص های موجود به صورت 24 ساعته و آنکال در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پایگاه مراقبت بهداشتی در مرز خسروی و پرویزخان فعال است

2 پایگاه مراقبت بهداشتی در مرز خسروی و پرویزخان فعال است