مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-08اقتصادي

بهره برداری از طرح های هادی و آسفالت معابر روستایی هیر


مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر طرح های هادی و آسفالت معابر روستایی هیر با اعتبار 164 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر صفرنژاد ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر هیر که با حضور فرماندار اردبیل و بخشداری هیر برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی شهر هیر همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهره برداری و تحویل مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل و دهیاری هیر اجرایی شده است، خاطرنشا کرد: زیرسازی و آسفالت معابر روستای گرگان به متراژ 8 هزار مترمربع با اعتبار 40 میلیارد ریال و زیرسازی و آسفالت معابر روستای یایچی به متراژ 3 هزار و 800 مترمربع و با اعتبار 30 میلیارد ریال امروز به بهره برداری می رسد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردبیل همچنین بهره برداری از عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای عباس آباد به متراژ 4 هزار و 200 مترمربع با اعتبار 30 میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای کریق نیز به متراژ 5 هزار و 200 مترمربع و با اعتبار 26 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های هادی و آسفالت معابر روستایی هیر

بهره برداری از طرح های هادی و آسفالت معابر روستایی هیر