مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-08سياسي

14 هزار سند تک برگ حدنگاری شده آماده تحویل است


رییس کل دادگستری استان یزد از اماده تحویل شدن 14هزار سند تک برگ حدنگاری شده روستایی، زراعی و شهری به همت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد خبر داد.

- غلامعلی دهشیری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد، گفت: مدیران و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در چند ماه اخیر، با اقدام جهادی، خدمت بدون منّت برای مردم انجام دادند و 14هزار سند حدنگاری شده روستایی، زراعی و شهری را برای تحویل به شهروندان آماده کردند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای دی ماه تا به امروز چهارشنبه 10 دی ماه حدود 17 هزار سند تک برگ حدنگاری شده در این مجموعه صادر شده که در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای تکلیف قانونی و تاکید رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به گره گشایی از بسیاری از مشکلات ثبتی مردم و برنامه های اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دهه فجر از جمله تحویل 458 سند تک برگ حدنگاری شده در شهرستان زارچ با حضور مسئولان قضایی، اظهار داشت: عملکرد امروز این اداره کل به خصوص در حوزه صدور اسناد حدنگاری شده به ویژه در بخش کشاورزی نشانه خردورزی این مجموعه است.

این مقام قضایی با بیان اینکه یکی از اهداف کلان کشورها رسیدن به توسعه پایدار است، خاطر نشان کرد: یکی از راهکارهای توسعه پایدار، توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 هزار سند تک برگ حدنگاری شده آماده تحویل است

14 هزار سند تک برگ حدنگاری شده آماده تحویل است