مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-08فرهنگي

گزارشی از دومین روز جشنواره فیلم فجر شیراز


بیست و دومین جشنواره فیلم فجر شیراز که از دوشنبه هفدهم بهمن با نمایش در 2 سینما کار خود را آغاز کرد، شامگاه سه شنبه 18 بهمن و در دومین روز، 2 فیلم را برای اهالی فرهنگ و هنر و مخاطبان جدی سینما، - در تالار حافظ، روی پرده برد.

شامگاه سه شنبه 18 بهمن، دومین روز از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در شیراز، در حالی برگزار شد که به نظر می رسد وقفه دوساله در برگزاری این رویداد و اختصاص یافتن تالار حافظ به اهالی فرهنگ و رسانه و البته نمایش فیلم هایی از کارگردانانی نه چندان نام آشنا و .

عاملی اثرگذار بر خالی ماندن اکثر صندلی های این تالار نوستالژیک، در شهر راز بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه نخستین روز از جشنواره بیست و چهارم فجر شیراز در گفت و گویی کوتاه با ایسنا، ابراز امیدواری کرد که استقبال از این رویداد مهم سینمایی در روزهای آینده بیشتر و بیشتر شود.

حمیدرضا قانعی گفت: به اعتقاد من فیلم های روز نخست نیز از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بودند، اما شاید یک دلیل استقبال کم مخاطبان این بود که این فیلم ها توسط کارگردان های مطرحی ساخته نشده بودند.

ضمن اینکه ما روی انتخاب فیلم برای تالار حافظ وسواس به خرج داده ایم و قطعا فیلم های بعدی که به صورت گزینشی انتخاب شده اند، می توانند مخاطبان بیشتری را به تالار حافظ بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از دومین روز جشنواره فیلم فجر شیراز

گزارشی از دومین روز جشنواره فیلم فجر شیراز