مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-08سياسي

پیگیر رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری هستیم


شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری، استان محرومی است و با وحدت و هم دلی بین مسئولان باید درصدد رفع محرومیت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های دهه فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: دولت سیزدهم معروف به صدق الوعده است و حرفی نمی زند که به آن عمل نکند.

وی افزود: اعتبار پروژه جمع آوری فاضلاب در شهر سفید دشت تأمین شده و مهم تر از همه اینکه مجوز ماده 23 این طرح نیز اخذ شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر ماده 23 برای پروژه ایی تصویب شود دائماً اعتبار به آن طرح اختصاص داده می شود تا اینکه طرح به بهره برداری برسد.

حیدری عنوان کرد: همچنین در حال حاضر آب شرب 50 درصد مردم چهارمحال و بختیاری که 18 سال در انتظار آن بودند به صورت آزمایشی آبگیری شده است که نتیجه کار جمعی است و دستور مستقیم رییس جمهور بود.

وی خاطرنشان کرد: چندین جلسه با حضور مقامات ارشد کشور برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و وزرای مختلف برای حل مشکلات مردم در این استان اهتمام داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای 12 پروژه فاضلاب در کل کشور ماده 23 اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری هستیم

پیگیر رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری هستیم