مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-08اقتصادي

گندم موتور محرکه اقتصاد استان کردستان است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: گندم موتور محرکه اقتصاد استان کردستان است که توانسته امسال بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال را عاید استان کند.

- پیمان اسکندری در مراسم جشن انقلاب اظهار کرد: بخش کشاورزی در چهل و چهار سالگی انقلاب به عنوان یکی از راهبردی ترین بخش ها در تحولات کشور رشد و توسعه مطلوبی را تجربه کرده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب تحول شگرف در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور شده و در این میان بخش کشاورزی در چهل و چهار سالگی انقلاب به عنوان یکی از راهبردی ترین بخش ها در این تحولات رشد و توسعه مطلوبی را تجربه کرده است.

پیمان اسکندری افزود: بخش کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی جایگاه مهمی دارد و به تاکید صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی این بخش در حرکت چرخ های اقتصادی کشور نقش اساسی ایفا می کند.

وی از بخش کشاورزی به عنوان برقرار کنندە تعادل اقتصادی جامعه نام برد و گفت: کشاورزی دارای حساسیت و نقش آفرینی بسیار است چنانکه حفظ و توسعه کشاورزی می تواند در ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت نقشی بی بدیل ایفا کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی افزود: هم اکنون ایران از نظر اقتصاد کشاورزی کشوری مهم در منطقه است که می توان گفت دارای ظرفیت فراوان برای توسعه است و این مهم و توانمندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم موتور محرکه اقتصاد استان کردستان است

گندم موتور محرکه اقتصاد استان کردستان است