مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-08اقتصادي

جهانی شدن سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی؛ فرصتی برای توسعه گردشگری موسیقی است


جهانی شدن سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی، فرصتی ارزشمند برای رونق و توسعه گردشگری موسیقی است.

- جهانی شدن سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی؛ فرصتی برای توسعه گردشگری موسیقی است ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: جهانی شدن سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی، فرصتی ارزشمند برای رونق و توسعه گردشگری موسیقی است.

سید انور رشیدی در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، ضمن بازدید از غرفه سنندج شهر خلاق موسیقی و غرفه معرفی بسته های سرمایه گذاری شهرداری سنندج که در سالن 38A کردستان با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان برپا شده است، اظهار کرد: سنندج، به عنوان شهری پر از اصالت و فرهنگ و همچنین با دارا بودن بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی فراوان، همواره مقصد گردشگران و توریست ها بوده است.

وی اظهار کرد: یکی از حوزه هایی که توسعه اقتصادی کردستان و به ویژه سنندج را به دنبال دارد گردشگری موسیقی است، ظرفیتی که می تواند ضمن تغییر در وضعیت معیشت هنرمندان موسیقی، اقتصاد استان را نیز پویا کند.

رشیدی با بیان اینکه موسیقی مردم کرد یکی از غنی ترین و پربارترین موسیقی های محلی ایران است، افزود: ظرفیت های هنری، تاریخچه غنی و وجود هنرمندان مستعد در حوزه موسیقی سبب جهانی شدن سنندج در حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانی شدن سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی؛ فرصتی برای توسعه گردشگری موسیقی است

جهانی شدن سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی؛ فرصتی برای توسعه گردشگری موسیقی است