مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-08سياسي

هر کسی از قطار انقلاب پیاده شود، خودش سقوط می کند


ریزش ها و رویش هایی در انقلاب بوده است و بعضی ها ریزش می کنند بعضی ها رویش مقدس دارند رویش های مقدس انقلاب از ریزش هایش بیشتر است و هر کسی از قطار انقلاب پیاده شود، - خودش سقوط می کند.

آیت الله عباس کعبی، در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که 19 بهمن به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و دانشگاه طلوع مهر قم در این دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: ما در این چهل و چهار سال علی رغم همه فرازها و فرودها، آسیب ها، چالش ها، توطئه ها و مانع تراشی ها، قوی تر شده ایم و مرزهای راهبردی فکری، فرهنگی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و تمدنی انقلاب اسلامی و ایران اسلامی گسترده تر شده است.

وی افزود: انقلاب ما یک انقلاب ضد استبدادی و ضد استعماری است و با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی ، شروع شد.

هنگامی که انقلاب پیروز شد جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود.

امروز هم جهان به دو بلوک تقسیم شده، بلوک انقلاب اسلامی بر پایه محور مقاومت اسلامی و بلوک استکبار جهانی که به سمت افول و نابودی در حرکت است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در روابط تمدنی با لیبرال دموکراسی قوی تر عمل می کند، گفت: فرانسیس فوکویاما ژاپنی در کتاب پایان تاریخ می گوید لیبرال دموکراسی در حال نابودی است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کسی از قطار انقلاب پیاده شود، خودش سقوط می کند

هر کسی از قطار انقلاب پیاده شود، خودش سقوط می کند