مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-08سياسي

50 طرح عمرانی خدماتی دهه فجر در بهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد


50 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بیش از 160 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر با حضور معاون استاندار و مسئولان محلی در شهرستان بهاباد یزد افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/یزد 50 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بیش از 160 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر با حضور معاون استاندار و مسئولان محلی در شهرستان بهاباد یزد افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمد علی شاه حسینی معاون توسعه و منابع انسانی استانداریزد در آیین افتتاح طرحه های دهه فجر شهرستان بهاباد ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، با بیان این که دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دارد، اظهار کرد: امروز شاهد طرح های افتتاح چشمگیری در این شهرستان در زمینه تامین زیرساخت های عمرانی و خدماتی بودیم.

وی بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم وظیفه همه مسئولان است و به همین دلیل باید با اقدام جهادی و انقلابی، مشکلات و موانع کشور و استان را برطرف کرد.

معاون استاندار با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولت سیزدهم امسال در دهه فجر تعداد 50 طرح با اعتبار 160 میلیارد تومان در شهرستان بهاباد افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: افتخار دولت سیزدهم این است که خدمتگزار مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 طرح عمرانی خدماتی دهه فجر در بهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد

50 طرح عمرانی خدماتی دهه فجر در بهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد