مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-08حوادث

کشف پودرهای بدنسازی تقلبی با برچسب ساخت آمریکا


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی و پلمب یک انبار نگهداری از مکمل های بدنسازی تقلبی و قاچاق در شهریار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیوان ظهیری با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، طرح کنترل و بازدید از انبارها، سوله ها و باراندازهای کالا در غرب استان تهران را در دستورکار خود قرارداده و جریان اجرای این طرح، اخبار و اطلاعاتی در خصوص نگهداری کالای قاچاق در انباری یک شهرک صنعتی در شهریار به دست آورده و بررسی آن را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با کنترل انبارهای شهرک صنعتی در شهریار مشخص شد عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب در شهرک صنعتی، کالای قاچاق نگهداری کرده و همچنین با بسته بندی انواع مکمل و پروتیین بدنسازی غیرمجاز را در بازار عرضه کرده اند که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی وارد محل شده و به بازرسی آن پرداختند.

ظهیری ادامه داد: در جریان بازدید ماموران از این انبار مشخص شد محل انباری شهرک صنعتی به محل تولید، بسته بندی و توزیع انواع مکمل، پروتیین و پودر کپسول های رژیمی بدنسازی نیروزا با برچسب های خارجی تبدیل شده و مقادیری کالای خارجی قاچاق در محل موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پودرهای بدنسازی تقلبی با برچسب ساخت آمریکا

کشف پودرهای بدنسازی تقلبی با برچسب ساخت آمریکا