مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-08سياسي

قهر در «پایش» اولین نبود و آخرین هم نیست


یکی از مهمانان برنامه اقتصادی «پایش» با این توجیه که موضوع برنامه در مسیری متفاوت از آنچه به وی اعلام شده بود قرار گرفته است، ثانیه هایی پس از پخش، - یکی از مهمانان برنامه اقتصادی پایش با این توجیه که موضوع برنامه در مسیری متفاوت از آنچه به وی اعلام شده بود قرار گرفته است، ثانیه هایی پس از پخش، آنتن زنده را ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه پایش شامگاه سه شنبه، 18 بهمن ماه میزبان حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی سازی و علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز بود و بر اساس شواهد قرار بود این برنامه موضوع مولدسازی را مورد بحث قرار دهد؛ چنانچه پرسش برنامه هم در ارتباط با موضوعی در این زمینه (راهکار تقویت و شاففیت طرح مولدسازی اموال و دارایی های دولت) مطرح شد.

اما پس از پخش پلاتو و توضیحات ابتدایی مجری، مهمان این تذکر را به وی داد که آنچه در قالب پلاتو مطرح شد، موضوعاتی حول محور خصوصی سازی بود و مولدسازی در مقوله ای کاملا جدا قرار می گیرد.

در ادامه قربانزاده که اتفاقا از حضور قابل توجهی در برنامه های تلویزیونی برخوردار بوده و چند باری خصوصا درباره واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس در برنامه های تلویزیونی حاضر شده و در این زمینه گفت وگو کرده است، پس از ارائه تاریخچه ای نسبتا طولانی از شرایط مولدسازی در کشور، با صحبت های مجری و پرسشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر در «پایش» اولین نبود و آخرین هم نیست

قهر در «پایش» اولین نبود و آخرین هم نیست