مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-08اقتصادي

پیشرفت تکنولوژی تاب آوری گردشگری را بیشتر خواهد کرد


هر چقدر تکنولوژی بیشتر پیشرفت می کند، می توانیم روش های تاب آوری مناطق حساس را بیشتر توسعه دهیم و تاب آوری منطقه گردشگری را افزایش دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس گردشگری گفت: هر چقدر تکنولوژی بیشتر پیشرفت می کند، می توانیم روش های تاب آوری مناطق حساس را بیشتر توسعه دهیم و تاب آوری منطقه گردشگری را افزایش دهیم.

مسعود اعلم صمیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آینده گردشگری پایدار در پساکرونا به کمک فناوری، اظهار کرد: همانطور که گردشگری پایدار به معنای زیرشاخه ای از توسعه پایدار برای حفظ کل ساختار گردشگری فضای محیطی، اجتماعی، قواعد و مشخصه هایی دارد قطعا موضوع کرونا باعث می شود که آیتم ها و قوانین دیگری به قوانین گذشته اضافه شود تا پایداری گردشگری بتواند در زمان های بحرانی حفظ شود.

بنابراین تصور بنده این است که افزایش قوانین و مقررات را در حوزه پایداری خواهیم داشت.

وی در خصوص تاثیرات حوزه فناوری بر گردشگری پایدار اضافه کرد: پایداری یک رویکرد در برنامه ریزی است، به این معنی که فعالیت ها، برنامه ریزی ها و مدیریت ساختار گردشگری به گونه ای انجام شود تا بتوانیم آنچه که امروز به عنوان منابع و پتانسیل های گردشگری در اختیار داریم را در طول زمان محافظت و از آن ها در طولانی مدت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت تکنولوژی تاب آوری گردشگری را بیشتر خواهد کرد

پیشرفت تکنولوژی تاب آوری گردشگری را بیشتر خواهد کرد