مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-08اقتصادي

5500 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله زده خوی احداث می شود


مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی از احداث 5 هزار و 500 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید موسوی ظهر چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: تخصیص تسهیلات بانکی برای بازسازی و احداث پنج هزار و 500 واحد اماکن دامی در دولت مصوب شده که این اماکن در سریع ترین زمان ممکن بازسازی شوند و ما انتظار داریم دامداران هم در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از جایگاه های دامی بر اثر زلزله خوی اسیب دیده اند و شدت سرمایی که در منطقه وجود دارد و خیلی خطرناک برای دام ها است.

موسوی یادآور شد: از طریق معاونت تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیگر تأمین به موقع کنسانتره و خوراک دامی، تأمین اقلام ضروری بویژه تأمین نایلون برای سرپناه احشام هستیم.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی افزود: چنانچه دامدارانی باشند که تسهیلات بانکی برای تجهیز اماکن دامی خود از بانک ها داشته باشند، پیگیری می کنیم این تسهیلات تمدید یا استمهال شوند.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: خسارت به بخش کشاورزی شهرستان خوی در اثر وقوع سه زلزله ماه های 13 مهر، 28 دی و هشتم بهمن امسال هشت هزار و 80 میلیارد ریال ارزیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5500 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله زده خوی احداث می شود

5500 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله زده خوی احداث می شود